ZDRAVÍ A SPORT
Zdroj foto: iDnes.cz

Ostravské Radvanice zaburácejí silnými stoji!

Už po deváté pořádá RABA Motosport Ostrava 22. a 23. 7. 2017 na Okruhu Františka Bartoše v Ostravě-Radvanicích mezinárodní závod silničních motocyklů. Také letos se mohou diváci těšit na show plnou adrenalinu.

Už tradičně ovládnou víkend na konci července v Ostravě-Radvanicích závod, který je započítáván ve třídách Twin a Supermono do Mistrovství ČR, ve třídě 125 SP a 125 GP do Přeboru ČR a Jízda pravidelnosti historických závodních motocyklů se započítává do Přeboru ČR.

Diváci se na jednotlivé závody dívat hned z několika bezpečných míst. Prvním je „Bočkova zatáčka“ u křižovatky ulic Radvanická a Pikartská. Podle pořadatelů je právě toto místo nádherná pasáž závodního okruhu vedoucí lesem, kde závod sledujeme z vyvýšeného místa, které zajišťuje skvělý výhled i bezpečnost. V technické pasáži „U výzkumáku“, je hlediště umístěné u retardéru na ulici Pikartská. Diváci budou od závodní dráhy odděleni plotem, čímž se jedná o nejbezpečnější divácké prostory. Sledovat závod je možné také na křížení ulic Pikartská a Trnkovecká. V tomto místě zvaném „U koní“ jezdci brzdí z vysoké rychlosti do nájezdu do pravoúhlé zatáčky. Na Trnkovecké ulici můžeme koukat také u „Retardéru“ a na křižovatce s Pastrňákovou „U školy“. Klasikou zůstává „Start a cíl“.

Naopak pořadatelé žádají diváky, aby nevcházeli na trať, nestáli v místech, která nejsou pro diváky vyhrazena, na únikových cestách a místech pod úrovní závodní dráhy, před stromy či jinými pevnými překážkami a zejména musí všichni návštěvníci závodu dbát pokynů označených pořadatelů.

Mapa trati

ZÁKLADNÍ CHARAKTERISTIKA TRATĚ
Délka okruhu 3.500 m
Min. šířka trati 6 m
Max. šířka trati 8 m
Převýšení 48 m
Počet levých zatáček 10
Počet pravých zatáček 6
Počet retardérů 2
Pole position na levé straně startovního roštu

Trať je technická, je vedena přes městskou část Ostrava – Radvanice a Slezská Ostrava po ulicích Radvanická, Pikartská, Trnkovecká, start a cíl je na ulici Pastrňákova, závody se pojedou proti směru hodinových ručiček. Plánek tratě je přiložen. Boxy jsou umístěny v prostoru startu a cíle, jsou viditelně odděleny od závodní tratě přenosnými zábranami, přístup je jen pro označené osoby

PROGRAM
SOBOTA 9. 7. 2016

Klasik 175+250 9,15 – 9,35 14,15 – 14,35
Twin 9,50 – 10,10 14,50 – 15,10
125 GP + 250 CRR   10,25 – 10,45 15,25 – 15,45
Klasik 350+500+750 11,00 – 11,20 16,00 – 16,20
125 SP 11,35 – 11,55 16,35 – 16,55
do 600  12,10 – 12,30 17,10 – 17,30
Sidecary  12,45 – 13,05 17,45 – 18,05
Supermono 13,20 – 13,40  18,20 – 18,40
PŘESTÁVKA 13,40 – 14,15  

 

 NEDĚLE 10. 7. 2016

Třída   Výjezd z parkoviště Start závodu Počet kol Délka závodu
Klasik 175+250 9,15 9,30 8 28 km
Twin 10,15 10,30 10 35 km
125 GP + 250 CRR 11,15 11,30 10 35 km
Klasik 350+500+750 12,15 12,30 8 28 km
125 SP   13,15 13,30 10 35 km
do 600 14,15 14,30 12 42 km
Sidecary 15,15 15,30   20 min
Supermono 16,15 16,30 10 35 km


 

DALŠÍ ČLÁNKY Z KATEGORIE ZDRAVÍ A SPORT
POSLEDNÍ ČLÁNKY